Benvolgut usuari/usuària
Per tal de donar compliment a una millora en la normativa PCI-DSS (Payment Card Industry - Data Security Standard) de seguretat en les dades bancàries i transaccions on-line, el sistema de pagament que s’utilitza actualment a Girocleta es modificarà a partir del 13 de febrer de 2018.
A partir d’aquesta data s'utilitzarà la mateixa plataforma de pagament on-line que s'està utilitzant pel lloguer de curta durada.
Les noves altes d'abonament anual, es realitzaran a través de la web de Girocleta, la qual redireccionarà la sol·licitud a l'entitat bancària i l’usuari/a haurà de fer efectiu el pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit directament a la pagina web de pagament de l'entitat bancària.
Les renovacions d'abonament anual deixaran de ser automàtiques, una setmana abans que caduqui l’abonament anual l'usuari/a rebrà un avis per correu electrònic, perquè faci efectiu el pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit directament a un enllaç de la pagina web de pagament de l'entitat bancària. Si el mateix dia que finalitza l'abonament anual l'usuari/a encara no ha fet efectiu el pagament, es tornarà a enviar un correu electrònic recordatori, i passats 4 dies de la data de finalització de l'abonament anual, si encara no s'ha pagat la renovació, la targeta d’usuari de la Girocleta deixarà de ser operativa.
La sol·licitud de duplicats d'abonament anual, es realitzaran a través de la web de Girocleta, la qual redireccionarà la sol·licitud a l'entitat bancària i l’usuari/a haurà de fer efectiu el pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit directament a la pagina web de pagament de l'entitat bancària.
Els pagament realitzats a la pagina web de pagament de l'entitat bancària s'hauran de validar amb l’autorització i seguretat que tingui cada usuari configurat amb la seva entitat bancària (targeta de coordenades, sms al mòbil, ...)
L'usuari/a, en qualsevol moment podrà accedir a la web www.girocleta.cat i realitzar els pagaments pendents per tornar a utilitzar el servei.
Tornar